Luchtbuks schieten in Leeuwarden

Ontdek de gezelligste schietsportvereniging van Leeuwarden waar je kunt schieten met diverse wapens. Ook voor schieten met luchtdrukwapens en luchtbuksen.

Bij SV Wilhelmina kan je allerlei verschillende wapens uitproberen. Als je wilt oefenen met luchtdrukwapens en luchtbuksen ben je ook van harte welkom. Schieten met luchtwapens is een geweldige manier om de schietsport te beoefenen.

Schieten op een schietbaan in Leeuwarden

Wil je je vaardigheden als schutter verbeteren? Dan is schieten op een schietbaan een perfecte manier om in een gecontroleerde omgeving aan de slag te gaan. Het schietsportcentrum bevat zes banen waar onze leden gebruik van kunnen maken.

De banen en afstanden waar onze leden gebruik van kunnen maken om te luchtdrukschieten zijn:

• 10/12 meter wedstrijdbaan (lange & korte wapens)
  • 12 meter (lange & korte wapens)
  • 25 meter dynamische baan (lange & korte wapens)
  • 25 meter wedstrijdbaan (lange & korte wapens)
  • 50 meter (lange wapens)
  • 100 meter baan (lange wapens)

Lid worden bij onze vereniging

Iedereen is welkom om vrijblijvend kennis te maken met de schietsport en onze gezellige vereniging. Meld je eenvoudig online aan voor een kennismaking. Het is handig om tijdens je kennismaking aan te geven dat je interesse hebt om te schieten met luchtwapens.

Tijdens je kennismaking ga je onder begeleiding de baan op met een van onze ervaren leden. Zo kunnen we voor iedereen de veiligheid bewaren. Besluit je na een aantal kennismakingen lid te willen worden? Dan volg je een basis training door een van onze KNSA gecertificeerde instructeurs.

Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op of stel al je vragen tijdens een vrijblijvende kennismaking!

Introductieles voor groepen

Het volgen van in een introductie is ook mogelijk in groepsverband. Voor groepen zijn er verschillende arrangementen mogelijk. Zo is er voor iedereen een schiet uitje in Friesland mogelijk.

Onze sponsoren

logo Dijkstra Zon Wind waterstof technoek