Gelukt!

Je hebt je succesvol aangemeld voor een kennismaking bij de gezelligste schietsportvereniging van Leeuwarden.

We nemen binnenkort contact met je op via de door jouw ingestuurde gegevens. Tot die tijd vind je op deze pagina nog wat informatie die handig is om te weten.

Wat neem je mee

Voor de introductie vragen we een bijdrage van 9,95. Je kunt deze contant of met pin voldoen. Alles wat je nodig hebt, inclusief een drankje, zit bij deze prijs in.

Neem ook een geldig ID-bewijs mee. We maken hier geen kopie van, maar hebben deze wel nodig voor je registratie.

Bij binnenkomst

Om binnen te komen moet je even aanbellen. Je wordt bij binnenkomst ontvangen bij de balie. Waarschijnlijk word je al snel aangesproken en proberen veel mensen je de hand te schudden. Dit is een gebruik dat sinds de oprichting van Wilhelmina bestaat, en we graag in ere houden. Geef mensen dus vooral een hand en stel jezelf voor.

Veiligheid voorop

Tijdens je introductie mag je zelf schieten met een licht kaliber wapen. Dit gebeurt uitsluitend onder begeleiding. Waar gezelligheid bij ons voorop staat, wordt het op de baan een stuk serieuzer.

Je begeleider is er om jouw op een veilige manier kennis te laten maken met de schietsport. Voel je vrij om vragen te stellen, en geef eventuele beperkingen vooraf aan. Op de baan volg je te allen tijde de instructie van je begeleider op.

Wat krijg je

Tijdens je introductie krijg je alles wat je nodig hebt om kennis te maken met de schietsport op een veilige manier. Een begeleider neemt je mee naar de baan, het gebruik van onze clubwapens, doelkaarten om op te schieten, patronen en een drankje. Met een beetje mazzel komt onze favoriete barman ook met een lekker snackje langs.

Tot snel

Iemand van ons bestuur neemt snel, vaak binnen een week, contact met je op om een datum voor je introductie te plannen. Het is nog even wachten, maar we kijken uit naar je komst!

Heb je nog vragen?

Je krijg binnenkort een mail van onze introductie begeleider. Vaak binnen een week na je aanvraag. Je kunt met al je vragen reageren op de bevestigingsmail. Kan je vraag echt niet wachten? Stel dan je vraag door contact met ons op te nemen.